ett svårt beslut

Jag har insett en sak.
att även jag kan må bättre av att visa mig svag eller bara
säga det jag så bestämt försöker hålla inne, fast att det vill ut. 
jag har alltid fått sån ångest och skämts så mycket efteråt.
men ibland kanske det behövs innan det kan kännas bättre.
och det gör det nu.. det känns en aning bättre.
jag var rädd att det skulle kännas värre, och att jag inte skulle stå ut
men som sagt, det känns en aning bättre..
och det är ju bara positivt.






Nu tänkte jag ta och hoppa in i duschen, kanske till och med ta och raka benen. Känner att det är lite väl tidigt för vinterpäls redan nu. Sedan ska jag väl klä på mig och sedan ta mig upp till Anna. Vi ska tydligen se på hockey, fast jag kommer nog missa iaf hälften. Men jag dör nog inte!
Men ska försöka skynda mig en aning iaf! och Ni får ha en fortsatt trevlig kväll. godkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0