woho

Dags för uppdatering kände jag!

Har väl inte hänt någonting speciellt den senaste "nästan-veckan" som har gått.
Utgång med Johanna och Safina i fredags, slutade med att vi drog på homokväll på stadshuset, eller vad det nu var för någonting!
I Lördags hade jag tänkt mig en utgång men vet inte riktigt vad man ska kalla den kvällen. Blev några glas vin, allt för mycket tjaffs, en kvart på stadshuset, någon som mådde dåligt, allt för sen hemgång som slutade med en överpigg elin som promt skulle kolla på en skräck-komedi om jättespindlar. Kort och gott en kväll jag kunde ha varit utan!
Söndags vaknade jag relativt tidigt, gjorde ingenting, André och jag åkte på max vid två, hyrde film och bara degade.
Måndags for man ut till  Juniskär och kom hem igårmorse och mådde inte alls bra, ont i halsen och kroppen, och kände mig febrig, så det bara till att lägga sig, efter en timme ringde André och ville komma förbi med mat. Och det tackar man ju inte nej till. Och gott var det!

Och idag, vad har jag egentligen gjort idag, absolut ingenting, mår iaf bättre och hade planerat att tvätta men min kära mor hade satt upp tvättid imorgon så jag tänkte sno den istället! Passar bra! Så idag har ara tagit det lugnt, förskt övertala mamma om att klippa av mig håret, HÄR OCH NU! men icke! Så ska nog försöka få mig en frisörtid snart, för nu är mitt hår som svinto, helt förjävligt slitet!
Nä, man kanske ska passa på att slinga håret nu innan man ska klippa sig? Så det inte sliter på de "nya" topparna sen? Gud vad jobbigt.. men kanske behövligt, ser ju fan ut som det brinner i skallen på mig nu!

Nä, nu ska jag återgå till mitt hemskt händelserika liv ;)
ha en fin eftermiddag & kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0