vilse

Gud så tråkigt då! Nu behöver man inte längta tills helgen heller. Jag gör ju lika lite på helgerna numera som jag gör på vardagarna.. om inte mindre. Så jävla trisst. Jag tror ärligt talat att jag dör om det inte händer någonting snart.

Seriöst! Fy fan vad jag hatar det här! Jag verkligen hatar hur allt är just nu! Så jävla deprimerande alltihopa. Nästan så att jag vill lägga mig ner och sova bort några år, så jävla less är jag på det här!

Det är sjukt hur man kan vilja så mycket men inte göra någonting.
Det känns som om någon slängt ner mig i en brunn mitt ute i ingenstans och brytit alla benen i kroppen och kan verkligen inte ta mig någonstans och ingen hör om jag ropar. ja, lite så känns det nu då och då.

Så otroligt less på att ha fastnat i det här. Och hur mycket jag än vill ta mig framåt så känns det som om jag står på precis samma plats hela tiden om jag möjligtvis inte faller bakåt.
Nästan så man inte vet vad man ska göra av sig själv ibland.. Är så trött på att känna mig less, sur och grinig hela tiden. försöker dölja det, men det blir svårare och svårare känner jag, snart blir jag en jävla satmara som sitter instängt i en cell och skriker och slår mig själv. kanske.. heh..

Nä, det här blev ju bara löjligt deprimerande, haha..

Jävlaskithelvete!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0