Take me away

Sitter här på lernia nu och bara väntar, har suttit här sedan strax efter klockan åtta, och jag börjar bli trött och en lätt huvudvärk har börjat tränga sig fram, jag borde inte behöva det här. Jag klarar mig säkerligen så fint utan den här föreläsningen, den är väl som de andra jag var på, ingenting för mig, jag varken lär mig eller tar in någonting som sägs. Tyvärr, är ju som en annan sak när det är intressant liksom! Men icke! Jaja, jag har ju en lunch om ungefär tre timmar att se fram emot, om jag inte hinner somna och missar den förstås, men vi får hålla tummarna för att det inte blir så. Ska nu återgå till mitt väntande och lidande! Ses & hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0