slow

Fruktansvärt långtråkig dag. Jag vet att jag får skylla mig själv, men vad sjutton ska man hitta på egentligen? ge mig tips, snälla!

Ännu en gång har en dag passerat och jag gjort absolut ingenting! Och jag hatar det! Nå så grymt mycket hatar jag det! Ska träna ikväll iaf var det tänkt, med Anna! Så det är ju skönt, att få någonting gjort iaf! Ö

vervägde att gå ner och sola förut, men av att inte göra någonting alls, blir jag bara latare och latare, så jag orkade inte ens ta hissen ner och lägga mig och grillas. Det är ju riktigt hemskt vad man har gått och blivit, en tungviktare utan motivation och ork. haha..

Nä, kanske man ska försöka klämma fram lite ork och göra någonting ändå, det vore ju ett stort framsteg bara att gå ner och sätta upp en tvättid, eller lägga de få stackars klädplagg som nu ligger på golvet i tvättkorgen istället... ja ni, hör ju bara hur sorgligt lat man har blivit. Så håll tummarna för förändring!

Nu ska jag återvända till mitt så ickehändelserika liv en sväng. ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0