nothing

Jag blir så less, less, less.. och förlåt förlåt förlåt för det. att det bara aldrig kan sluta.. men men. that´s life I guess...





Var ett tag sedan man skrev här så tänkte uppdatera lite.

I fredags var det avskedsfest för Anna, himla trevlig men trisst att säga hejdå. Blev dock ingen krogrunda efteråt, eftersom huvudvärk och trötthet tog över.

Lördagen blev lugn, jag och André gick till IP och kollade på Kubens 93or mot AIK. sedan hade vi en lugn kväll här hemma. riktigt skönt faktiskt med tanke på att jag var svintrött redan vid sjutiden. det blev kortspel med lillebrorsan, tråkigt att de skulle gadda ihop sig hela tiden bara, hua!

Och idag har jag inte gjort någonting alls faktiskt, lämnad ensam och sov bort halva dagen.
Förstår faktiskt inte hur jag kan vara så fruktansvärt trött hela tiden. riktigt jobbigt ju.

resten av dagen ska jag nog också ta det lugnt. har lite filmer att kika på och så. men nu ska jag ta och göra någonting annat än att sitta här och skriva. ha en bra dag gott folk.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0