Friday

Fredag fredag fredag, och jag har klippt av mig håret, eller iaf hälften! Jag som älskar hår! Vad fick jag för knäpp? Det var sjukt slitet så jag hade inte mycket till val! Men det är sjukt kort! Aldrig varit så här kort, pappa sa till och med att " jag tror inte ens du hade så kort hår när du föddes" haha men det stämmer inte! Det är ju till axlarna nu iaf! Grymt annorlunda! Ikväll blir det iaf lugnt för min del! Är jättesnuvig och har en jävla hosta. Tänkte försöka piggna till till imorgon då det faktiskt är halloween, inte för att jag riktigt vet vad jag ska göra då, men möjligtvis en utgång kanske? Vi får se vad stan och dess invånare har att erbjuda mig! Nu har jag iaf nyss kommit hem från en sväng i birsta och jag är nu ettt par skor, ett par stövlar, massa chips och slingmedel rikare! Underbart tycker jag! Syn bara att det var en kortvisit annars hade jag gärna gått runt och kikat och shoppat mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0