Awake

Försökte sova men tankarna tog över.. hatar verkligen när det blir så.. Vet inte riktigt varför jag fick för mig att jag skulle skriva någonting här faktiskt, men så blev det. Tror för övrigt att jag på riktigt börjar bli galen. Jag tänker på tok för mycket, oroar mig och är helt galet nojjig om saker och ting. Tror kanske inte jag behöver vara det men ju längre tid det går innan "det händer någonting" ju värre blir det.. Och jag skrämmer nästan mig själv ibland, jag är inte så här egentligen, jag brukar kunna klara det bra, hyffsat liksom, men inte längre.. Aja, den som väntar på något gott .. .. väntar kanske ihjäl sig skulle jag vilja säga ibland .. Haha nä godnatt.. Jag ska nog ge sömnen ett nytt försök och sluta klaga och fundera på hur läget är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0