avundsjuk

Äntligen Fredag!
Jag gillar fredagar!
Dock jag är väldigt avis denna fredag.
Jag vill också på kryssning!
Imorse åkte André iväg mot sthlm, för att sedan hoppa på.. findlandsfärjan?
jag vill också det!
Jag är till och med avis på att dom sitter på en buss just nu, jag hade mer än gärna suttit på en buss nu! Det är ju bland det bästa med att åka bort sådär, när man sitter på bussen/i bilen/ på tåget eller vad som helst och är på världens bästa humör!
Åh!! jag vill också!
Men men, jag ska ha en trevlig helg här hemma, ikväll blir det mys hemma hos Linn, och imorgon blir det nog Middag hos linn och sedan utgång!
jag tror faktiskt på att det kommer bli en trevli helg ändå! Även om jag inte är på någon kryssning!

Men nu ska jag ta och få i mig lite Senfrukost! ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0