what you feel is what you are and what you are is beautiful

Precis kommit hem från Kicki, grymt sugen på kinamaten som ligger kvar i kylen från middan. Men tror att jag spar det tills imorgon istället!
Insåg just att klockan var en hel del, och jag som tänkte göra en massa saker nu och vara uppe ett bra tag. Men jag börjar bli trött faktiskt, så ja ska nog kika runt lite och skippa prison break och the hills.


Har iaf haft det riktigt roligt och trevligt uppe hos kicki, vi hade en hel del att skratta åt och det tog aldrig slut, vi skulle kunnat fortsätta i flera flera timmar till men klockan sprang iväg och som sagt tröttheten kröp på. Så vi får ta det en annan dag! Frökan Morveto fick också vara med på ett hörn fast hon är några mil bort från oss, tacka vet jag skype! haha :D bara thoms som fattades så hade vi varit gamla fina gänget igen! haha!

Men nä, nu ska jag sätta igång med mitt knappande och kika tatueringstips, så jag kan sova så gott sen! godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0