What you feel is what you are and what you are is beautiful

Snuviiiiiiiig har man gått ocj blivit också. Bedrövligt! Var och såg New Moon på bio iikväll för andra gången, fast denna gång med linn Safina Kicki och evelina. Och nu ska jag gå och borsta tänderna och göra mig i ordning för att sova. Var ett tag sedan man la sig i så här "tidigt" faktiskt. Men efter senaste natten tror jag att det behövs. Sov fruktansvärt oroligt de få timmar jag faktiskt sov, drömde helt sjuka drömmar och hörde mig själv prata i rummet. André lät som ett flyplan fick jag för mig och jag bara tokvred på mig hundra gånger om och till slut somnade jag i fotändan av sängen. Värsta natten på väldigt länge. Trodde jag hade blivit psykiskt störd. Läskigt! Så jag håller tummarna för en god natts sömn denna natt, eftersom jag inte sovit så bra senaste tiden, drömmer att jag blir jagad och grejer hela tiden. så wish me good luck med en god natts sömn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0