what you feel is what you are and what you are is beautiful

Åh, ni ska bara veta hur jag kämpar på med mitt rum. Det blir ingen ordning alls, men är dock överlycklig över att jag faktiskt kan gå in i min klädkammare nu, är ju år och dagar sedan sist man kunde ta några steg in där. Så det är ju ett hyffsat framsteg.

Sov bort hela dagen idag! vaknade först strax efter klockan två när andré kom förbi, då var han trött och ville sova, så då somna jag också så klart och vi klev upp fyra. sorglig man är. och kvällen har man spenderat till att plocka lite småprylar på rummet men annars bara tv. tänk om man var lika hurtig som en annan och också orkade träna. men den motivationen är långt borta nu och jag har en retsam hosta jag nästan skulle kunna döda för att bli av med!


Nä, nu vill jag ha jul! Städat på mitt rum och julpyntat. Det bara nu på senaste år som jag verligen sett fram emot julen, det är så mysigt. Och i år ska jag minnsann ha en julgran på rummet! Det är ju det finaste med hela julen! Har ju till och med fixat så jag har bärhjälp.
Och glöggen, åh vad jag är sugen på att dricka lite glögg och äta lussebullar, mjuk pepparkaka, och andra godsaker mamma brukar sno ihop till jul! Åh vad jag längtar! Men sen när det väl är jul glömmer man bort hur mysigt det är tyvärr, men i år ska jag försöka ta vara på det mysiga iaf. haha!

Nä, nu ska jag sluta babbla på om julen faktikst, den kommer ju nog snart. istället ska jag försöka städa upp lite till inne på rummet mitt. ha en bra kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0