What you feel is what you are and what you are is beautiful

Ojojoj vilken helg det har varit! I fredags var man överladdad för utgång med ett stort gäng av mina flickor, vilket resulterade i en... hm minst sagt konstig kväll jag redan lagt bakom mig och glömt! Haha... Ångest! Bättre var det igår förutom ett illamående som aldrig ville släppa. Jag och andré var iaf på bio och såg på New Moon, jag gillar den och vi hade trevligt, sen var det av hem hit och lite senare natt-tacos, dock utan köttfärs men det ersattes av nå köttkorvar. Gott! Idag har jag möblerat om här inne som en galning, men det gick fort. Var tänkt att andré skulle komma tillbaka efter träningen och hjälpa till att flytta möbler. Men jag hade sånt flyt så alla möbler var på plats när han kom tillbaka så det blev en del Las Vegas avsnitt istället. Följt av en kvällspizza på Gonzales (heter det så?) sedan fick man skjuts till Kicki i regnet och där har jag spenderat min kväll! Ja, det var väl min helg det! Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0