what you feel is what you are and what you are is beautiful

och nu kommer ångesten.


fy vad jag känner att jag har blivit elak på sista tiden. det bara brinner för mig. jag gnället och tjatar och skriker och bråkar. speciellt mot de stackars människor som står mig allra närmast. jag måste sluta nu, annars kommer jag stå här helt ensam kvar. jag menar, vem vill umgås med en bitter***** egentligen? Jag skulle nog helst tacka nej. Så jag får nog försöka ta och tänka på det och försöka leta reda på mitt lite bättre humör. jag saknar mitt glada spralliga tokiga skojiga jag som jag tappat bort för länge sedan känner jag.

Så vilken tur att jag planerat att rensa mitt rum och min klädkammare på söndag så kan jag förhoppningsvis hitta mitt gamla, lite bättre, lite muntrare och mycket bättre jag här inne i röran. så håll tummarna! och för en ännu bättre Elin, ge mig ett jobb! Det vore det ultimata! Tror nästan ingenting kan göra mig lyckligare nu faktiskt! Så, make my day! eller my life!

Nä, klockan börjar dra iväg igen och man kanske borde lägga sig till rätta faktiskt, men tanke på att imorgon kommer bli en lång dag. Upp i skaplig tid, ner på stan för lite ärenden och fika med tjejerna, inklusive morveto som kommer hem från östersund över helgen. Sedan äre nog planerat att lille jag ska färga håret, men jag funderar på att skjuta fram det tills att jag fått lite med peningar! Måste ju hålla hårt i de små slantar som jag faktiskt har kvar nu! Så en fika, nya HELA strumpbyxor och en redig utgång jag inte kommer minnas på lördag för det blir för mina sista slantar! muhaha! Eller okej, jag ska försöka minnas denna kväll som förhoppningsvis och som jag tror kommer bli en av de bästa på riktigt riktigt länge! bara en mysig godnattkram som kommer saknas, annars vore kvällen komplett! men det får bli en annan dag en annan gång! jag ska nog se till att njuta av min fredagskväll iaf! och med tanke på att vi ska festa hos fröken Ål som är ett av de bättre ställen att förfesta på så kommer det nog bli riktigt bra!

ja, jag tror på en riktig kanonhelg faktiskt. får hoppas på att jag håller min glada min bara och dumpar min elaka sida. men det ska nog gå, i värsta fall får jag bita ihop riktigt rejält! haha! nä, nu är det dags för mig att borsta smågaddarna, tömma lillblåsan, lägga mig till rätta i sängen, bädda ner mig och nörda med lite korsord innan lampan ska släckas och jag ska sussa sött. öhö. godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0