what you feel is what you are and what you are is beautiful

Jag är grinig, riktigt riktigt grinig nu faktiskt! .. som vanligt kanske vissa skulle säga. Men så är det iaf.



Ja, vad hade jag tänkt att skriva här egentligen?.. har inte hänt särskillt mycket direkt, var ut till juniskär en sväng idag annars har det inte hänt egentligen någonting alls. blä vad det känns tungt nu. riktigt jävla pissigt!
´Så jag ska nog spendera kvällen här i min säng framför tråktv'n som vanligt. blä

imorgon ska jag nog ner på stan och fixa mig klänning iaf som jag inte var ner med idag tyvärr. får hoppas att hon som skulle fixa klänningen är där imorogn också, annars blir jag verkligen besviken.. på mig själv.



Nä, man kanske ska sluta, sluta helt och hållet. det ger ju ändå ingenting. känns det som nu iaf.

hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0