what you feel is what you are and what you are is beautiful

lördag


Och helt förstörd. Eller förkyld rättare sagt. Men det hindrar minnsann inte mig! Utgång ikväll, jepp jepp!

Igår vart det en sväng på stan efter att man sovit ut på dagen, Jag, safina och kicki hade ju nämligen en "uppersittarnatt" mellan torsdag och igår. Vi spelade monopol och färgade mitt hår. Riktigt roligt hade vi. Och vid sju på morgonen begav vi oss ner mot McDonalds för lite frukost följt av sömn och som sagt sedan en sväng på stan med safina!

Efter stan tog vi bussen upp till Safina, så lata som vi är, och strax efter vi kommit fram dök kicki upp och vi funderade på vad vi skulle göra av kvällen, bi beslöt oss för att dra på biteline och göra av med pengar på ännu mera mat (ätit ute fem gånger under två dagar nu) vilket jag minst hundra gånger sagt att jag ska sluta med! Efter det drog jah, linn och safina in på oscar, de beställde en varsin öl och fem minuter senare begav jag mig hemmåt för att ha en mysig filmkväll istället.

Och nu på morgonen har jag inte hunnit med mycket alls, för det mesta sovit och hostat ner en viss person och tydligen snarkat som ett odjur. haha! men nu är det dags för mig att få på mig lite smink och kläder och sedan dra mig ner mot stan för att förhoppningsvis hitta en väska och så har jag lovat mor min att köpaen stoooor blomma, eftersom vi ska ha gäster om några timmar. Själv ser jag mest fram emot hemmalagad god mat!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0