what you feel is what you are and what you are is beautiful

Nu har jag inte kunnat sova nästan någonting alls på två nätter. Är ju helt otroligt vad oroligt man kan sova. Drömmer hemska läskiga drömmar som får mig att vända o vrida på mig stup i kvarten. Inge vidare alls faktiskt. Och på det har man gått och blivit snorig.

Har även fått en bok idag som min kära mor & far har beställt från min kära lillebror som säljer jultidningar. Jag fick Möten med Det Okända - från spöken till utomjordningar. Mycket spännande, och den var mycket tjockare än jag hade väntat mig, det gillar jag! Men frågan är om det är så smart av mig att börja läsa någronting sådant nu när jag har sömnproblem, jag som blir så rädd för allt som har med andar smöken och konstigheter att göra. Vi kanske ska spara den till bättre tider istället.

Ikväll ska jag iaf få ordning på kaluffsen min. Safina ska äntligen få exprimentera lite. Får hoppas jag har nå hår kvar sen med tanke på att tre paken ska i skiten. jag hoppas iaf på ett riktigt blont och hårigt resultat!

Och imorgon är det fredag och jag bara måste få mina pengar annars vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig till. Det här håller som inte, jag behöver pengar! För jag vill ner på stan och handla fina saker! Sedan på eftermiddan blir det nog middag med flickorna tror jag möjligtvis. det kan ju faktiskt bli himla mysigt!

men nu måste jag nog snart ta tag i disken, fast jag egentligen inte orkar, men måste man så måste man!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0