what if

Kom hem från stan för ett tag sedan där jag spenderat säkert allt för mycket pengar än vad jag egentligen har råd med, men ingenting jag orkar och kan lägga ner tankar och energi på nu.
Blev iaf, två klänningar, ljus, trosor och några grejer som ska stärka naglarna. Men just nu känner jag mig inte ens glad över att jag har handlat. Sakerna ligger kvar i påsarna som är slängda på sängen i en hög. Och snart ska jag iväg med mamma och träna, jag vet inte om jag vill eller inte, men jag ska!
Känner egentligen bara för att lägga mig ner i sängen och va ledsen och sova bort hela eftermiddan och kvällen och morgondagen och alla andra dagar.
Förstår inte varför känslan inte bara kan försvinna.

nä, nu kom mamma hem, så jag ska väl byta om och försöka ladda för lite träning. ha det bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0