stuck in the middle with you

Slapp dag idag.
Grymt trött är jag, kanske för att jag ändrat mina matvanor en hel del. Gått från skitmat till nå pulvershakar och så.
Fick för mig att prova sånna här naturdiet drinkmixar, så nu blir det stenhårt några dagar och efter det försöka vara nyttig. och den här gången tror jag faktiskt på mig själv. Och jag ser fram emot att komma i mina gamla jeans om några veckor. ja, ni förstår inte hur mycket jag längtar.
Synd bara att vissa andra delar än mage och lår också har en tendens att förminskas när man gör sånt här.

Snart kommer nog safina, vi ska nog inte göra någonting.. tyvärr, jag hade gärna hittat på någonting, så jag slipper tänka på saker och ting.. fast just nu tänker jag mer på mat än någonting annat tack och lov. haha.

Ska väl umgås med Linn och Safina ikväll också, vi lär ju slappa.. hua, gör jag någonsin någonting annat?

hey kropp, here I come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0