Oh MY

Pappa kom hem från sthlm igårkväll, och visste knappt att han hade varit där ens. Han kom iaf hem med en lite present, me like! Nämligen nå skydd till min iPhone, som dock inte gick sådär jättetoppen att sätta på, så nu är det damm och luftbubblor på skärmen, snyggt!

Idag har jag inte gjort så mycket. eller snarare ingenting alls i princip! annat blir det imorgon, då äre träning och en del ärenden som står på schemat, känns som väldens uppdrag för en tjej som mig som aldrig gör ett piss! Men det går nog hyffsat fort det där ändå!

Och Ikväll blir det bara lugnt (som vanligt) framför tv'n men först ska vi tydligen göra pizza till middag! Jag ska göra tacopizza! Så jag hoppas den blir god! Men det tror jag!
Nä nu ska jag avsuta det här och kika runt lite istället!

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0