oh boy

Äntligen hemma efter en ärenderunda och skagenbaugette på stan med Safina och Johanna.

Hade nattligt sällskap inatt av safina, vi sov ut ordentligt imorse, men jag tvingade upp oss klockan tolv även fast jag hade velat sova flera timmar till. Vi gjorde oss i ordning och gick till skatteverket för att hämta lite papper sedan vidare till banken för att hämta lite fler papper och skaffa databank, äntligen!
Sedan köpte jag smycke, nagellack och så.

Och nu kom jag nyligen hem och tar det nu lite halvlungt och väntar på sällskap. Blir en lugn kväll ikväll, med antagligen IDOL och någon eller några filmer!
Men ska snart kila iväg till bion för att hämta ut min och andrés biljett till new moon, åh jag längtar till nu den 21a.

Men ni får en trevlig fredagskväll, för det ska jag! hah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0