och så har man lyckats fördriva lite tid

Nämn något som gjorde dig glad igår: att jag slapp sova själv
Vad gjorde du kl 08 i morse? sov som en stock
Vad gjorde du för 15 min sedan? satt här framför datorn
Det sista du sa högt? minns jag inte
Det senaste någon sa till dig: minns jag inte heller
Vad har du druckit idag? pepsi max
Vad var det senaste du åt? tacogratäng
Vad var det senaste du köpte? milkshake
Vad är det för färg på din ytterdörr? den är mörkbrun
Vad är det för väder hos dig nu? det är nog blött
Godaste glassmaken? blåbär, eller lakrits
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? tveksamt du
Sover du tungt? ja det gör jag nog
Drömmer du mardrömmar? det kan hände ibland numera 
Trivs du med ditt jobb?
om man ändå hade ett jobb
Favoritklädsel? leggins
Favoritlåt just nu? ingen speciell
Vad ser du om du tittar till höger? en dörröppning
Vad gör dig glad just nu? jag är inte så glad just nu
Vad ska du göra härnäst? möjligtvis slå på en film
Höger el vänsterhänt? höger
Humör just nu? sådär, trött och så..
Favoritgodis? har ingen favorit
Kläder just nu? mjukisar
Sommarplaner? inga än så länge
Hur många kuddar sover du med? massor
Morgon eller nattmänniska? natt
Vad är viktigast för dig? att ha nära o kära omkring mig
Är du kittlig? ja ibland
Snarkar du? haha, aa det verkar inte bättre
Stjärntecken? Oxen
Äckligaste insekten? alla
Stökigt el välstädat? jag vill ha städat, men det finns dåligt med ork för det
Vad längtar du mest efter just nu? att få flytta
Namn: du kan kalla mig elin
Piercingar: icke
Tatueringar: ja, en har jag hunnit med att göra.
Längd: ca 161 cm.
Skostorlek: 36-37.
Hårfärg: Fejk blond.
Är du kär i någon: hm, kanske, jag antar det
Önskar du att du bodde någon annanstans: ja, åtminstone i en egen lägenhet
Tänker du på självmord: nejnej
Tycker andra att du är attraktiv: förhoppningsvis.. kanske
Vilket shampoo använder du: olika, senast använde jag fructis
Vilken parfym använder du: antingen escada eller britney spears
Vad är du rädd för: ensamheten
Gillar du att tvätta: nej det skulle jag inte påstå
Gillar du Berg-och-Dalbana: jodå.
SENASTE...

Film du hyrde: någon skräckis och en action om jag inte minns fel
Film du köpte: Twilight, om det räknas när man får den genom att man prenumenerar på nå tidningar så
Låten du lyssnade på: ingen aning
Låten du hade på hjärnan: minn jag ej
Låten du laddade ner: laddar inte ner
Personen du ringde: mamma kanske
TV program du tittade på: gray's
Personen du tänkte på: vet jag inte
FAVORIT...

Mat: sånt där onyttigt som sätter sig på fel ställen
Låt: finns många favoriter
Sak att göra: sova & kramas
Sport: fotboll, men hockey är också trevligt
Dryck: finns många goda drycker
Kläder: Leggings och någoning som går över min roooompaa
Film: alltid gillar the notebook och crash
Bil: -
ANTAL...
Gånger du varit kär: två, kanske tre
Gånger ditt hjärta brustit: en, kanske två, och vissa personer har ju tendensen att lyckas flera gånger, men  nu mår man ju bra iaf, hahaa
Hjärtan brustit på grund av dej: dunno
Gånger ditt namn varit med i tidningen: några
Ärr du har på kroppen: massvis
SENASTE...
Bok du läste: påbörjat läsa några men dock inte avslutat.
Personen du fick mail av: reklam reklam reklam
Personen du fick brev av: mormor tror jag
Personen du fick sms av: andré
Gången hela din familj åt middag tillsammans: idag, middag!
ÖVRIGT...

Vad har du gjort idag: handlar och lagat mat såhär på självaste farsdag.
Var det kul: funkade
Hur tidigt stiger du upp: det är olika varje dag
Gillar du att slåss: nädå
Vad ska du göra ikväll: bara ta det lugnt
Är du seriös: jadå, det händer
Vad är du allergisk mot: ingenting riktigt vad jag vet
Var har du ont: ingenting just nu
Använder du hårspray: det händer
Kan du stå på händer: kan väl aaaalla
Favorit serie: har ingen
ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: salt
Gillar du ketchup: börjar gilla det, men endast påkokt lång varmkorv
Är du glad nu: nä det skulle jag nog inte säga, jag är trött
Var du glad igår: nja, lite kanske
Känner du någon som jobbar på sjukhus: ja
Vad dansar du till: musik
Stockholm är: Sveriges huvudstad.
Göteborg är: har jag ännu inte hunnit besöka
Kan du sjunga: kan jag väl
Mer värt än guld: Kärlek
Spaghetti eller makaroner: är ingen favorit hos mig
Ett land jag helst vill besöka: de flesta
Ska bli skoj: att .. jag vet faktiskt inte
Ska inte bli skoj: jag vet inte
Sparar till: jag har inte råd att spara
Väntar på: att få mig ett liv
Pålägg som gäller: försöker avstå från mackor, annars skinka eller ost
Dagens dryck: pepsi max

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0