ny vecka

Då var det måndag igen.
Helgen har bara sprungit iväg!

I fredags tog jag det bara lugnt med film och André, en riktig slapparfredag!
I lördags blev det lugnt på dan, en sväng till ica och handla groggvirke och sen satte vi igång lite smått, lagade middag och sen skulle andré vidare och safina kom till mig och nägra öl slank ner innan vi mötte martina och amanda och gick vidare till Jocke. Blev en kort förfest pga sura grannar. så vid tjugo över tio drog vi mot stan, svensson och stadshuset! Helt okej faktiskt, men vid två började man bege sig hemmåt för lite nattkäk!

Igår sov vi bort halva dagen och vid halv tre blev det bite line med familjen och André, mm, jag älskar bite line! Taco Buffé! mums, dock blev man ju proppmätt på en gång och det är ju alltid lika tråkigt! Och på kvällen blev det tv och film. Såg en skräckfilm innan vi skulle sova och fan! Länge sedan jag vart så rädd och hade till och med svårt att sova! Uscha! tur man inte var ensam iaf, det hade nog inte gått!

Idag har jag varit på föreläsning mellan två och fyra, inge vidare! Och trött som sjutton var jag, fast jag inte klev upp förrns klockan tolv. 
På hemvägen gick jag förbi stan och kikade lite, men fann ingenting jag föll för så jag gick hem och diskade istället! Och nu sitter jag och väntar på att få i mig lite mat, är grymt hungrig!
Och ikväll ska jag bara ta det lugnt, ja menar, riktigt riktigt lugnt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0