kurr kurr i kaggen

Kom hem från ego för ett tag sedan. Jag är glad över att jag gick dit även om det inte kändes så lockande. Nu är det gjort och jag sitter och väntar på mat, är så grymt hungrig! Har ändast stoppat i mig en liten godismask min kära lillebror gav mig idag. Annars är stackars magen tom. Så nu blir det potatis, kött och tsatziki! (eller hur det nu stavas, whatever) sedan har jag skickat efter ballerina med pepparkakssmak också, dom bara måste provas! Och en eller två kakor skadar ju faktikt inte, jag menar som alla säger, man måste ju unna sig ibland, och det är jag värd efter en hård matvecka och träningspass!

Ikväll blir det antagligen jag, ensamheten och mitt stöka rum som umgås. Känns ju riktigt pisstråkigt, men frågan är ju om jag ens orkar ta mig ut och hitta på någonting. visst, bero nog på vad det är.. men verkar inte finnas på världskartan tyvärr.. menmen, man kan ju inte få allt här i livet har jag märkt, det är snålt!

nä, nu ska jag ta och krypa ihop här i soffan och kika på mammas pojkar som jag missade igår eftersom jag så satt på Waynes och fikade! så hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0