it hurts

Tuff dag. En av de jobbigaste på länge. Känner mig så tom. och som att jag inte vet någonting.

värsta känslan jag haft. men jag kan bara hoppas på att det blir bra snart.
just nu känner jag mig så ensam.

varför varför varför.





Idag har jag inte gjort mycket, legat i sängen halva dagen, gick ner på coffée house och köpte mig en sallad, har diskat lite och sedan varit på waynes och fikat. Skönt och få tänka på lite annat för en stund! om det nu var det jag gjorde..hm.

Fick pengar idag också, så det kändes kanon det! Så imorgon blir det en sväng på stan med Liza följt av träning med mamma, och efter det finns inga planer alls. jag ska nog bara ta det lugnt, riktigt otroligt lugnt!

Nä nu börjar klockan bli lite väl mycket så man kanske ska ta och packa ihop sig själv och bädda ner sig i sängen och försöka få sig lite sömn och hoppas på en bättre dag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0