here is gone

Hej gott folk! Här sitter jag och gäspar.
Inte sovit så mycket inatt, hade svårt att sova även i natt på grund av skräckfilmen vi såg i förrgår.
Hoppas jag kan somna inatt bara, fast jag ska sova själv igen. jag och "bökena"..

Klev upp ganska tidigt idag och åkte ut till birsta med André för att handla lite, men blev bara en pizza, hittade ett par snygga leggins på rea till och med som jag nu ångrar att jag inte köpte! Men förhoppningsvis finns dom på stan på rea också så jag kanske kan köpa dom imorgon! men alltid kul med Birsta iaf, tar man kan få med sig någon ibland alltså, även om den personen inte uppskattar alla klädaffärer man ska in i till 100%! haha

För imorgon blir det antagligen en runda på stan med Liza, måste göra lite ärenden på banken och så också, sen kanske man kan få med henne till EGO också, det vore ju inte helt fel det inte!

Och snart ska jag ta tag i dagens disk och kanske laga någon middag, är bara jag och lillebror hemma just nu så man kanske borde laga någonting åt lillstackarn.. om han nu är hungrig vill säga!
Sedan blir det nog bara lugnt ikväll, Liza ville ha med mig ut till Alnö efter hon slutat jobba klockan sju, men jag är verkligen helt slut nu känner jag, så att åka ut dit och ta en BUSS hem i mörkret sen känns inte som någonting jag orkar faktiskt! Så blir nog till att småröja på rummet och sedan bädda ner mig och bara vara lat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0