Fail

Kom på en sak nu när jag gick hem från Linn, jag avskyr blöta löv på marken, framförallt om marken lutar. Jag menar man har ju ingen aning om vad som gömmer sig under, och om lövet är mojsigt så kan man ju halka. Nä jag har upptäckt mig själv med att gå väldigt försiktigt om jag ser att det ligger blöta eller mojsiga löv på en lutandes väg. Ifall att ni ville veta tänkte jag! Sedan har jag insett att min pulverdiet kan fara åt helvete, den var verkligen ingenting för mig! Jag har bestämt mig för att följa mammas råd och räkna kallorier! Inte för att hon uppmanar till att banta, men lite ska man ju tänka på vad man stoppar i sig, och självklart hur mycket. Så nu kommer min kropp må mycket bättre... Förhoppningsvis! Nä nu ska jag ta och göra lite nytta, som att sortera en massa papper! Jah! Tänk för det ska jag göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0