Come back home

Halvkikar nu på CSI, och har plockat i ordning lite på rummet, samt sorterat papper. Känns bra faktiskt. Imorgon tänkte jag bädda rent i sängen också, hoppar det ikväll då jag inte är nyduschad. Snart ska jag gå och borsta tänderna och bädda ner mig för att mysa framför cold case. Sedan har jag tänkt på en sak senaste tiden.. Att ni förstår bara inte hur mycket jag saknar allt som var. Alla mina kära tjejer som helt enkelt flyttat ifrån mig. Alla dessa underbara förfester som slutade i dimma och våra disneydagar då vi kunde sträckkolla på säkert sju disneyfilmer! Jag saknar att se alla lite då och då och alltid ha någon att ringa om jag kände för det. Åh jag saknar mina flickor! Men på lördag kommer iaf Kicki hem, det känns riktigt bra!! Men ännu är ni för många som envisas med att hålla er borta från mig! Fy för det! Men som sagt jag ska nu glädjas åt att mitt kära flickebarn Kristin kommer hem till oss i Sundsvall på lördag! Hurra hurra för det! Sedan kan ju alla ni andra som vet vad jag menar med förfesten hos fröken thoms betyder ta er en funderare om ni kanske inte ska ta och pallra er hit och köra ännu en riktig kanonkväll hos fröken thoms, en sån som man kommer minnas länge! Fast då måste ju självklart vår kära värdinna komma hem också! Komsi komsi!

Kommentarer
Postat av: morris

kommer nästa helg vännen :)

2009-11-11 @ 10:48:29
URL: http://morpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0