what you feel is what you are and what you are is beautiful

Helgen börjar gå mot sitt slut..



I fredags blev det en sväng nere på stan, Sofie var hemma så hon ringde ner mig, så självklart kom man ner eftersom det inte är varje dag, eller kanske vecka rättare sagt, som man ser henne.
På kvällen blev jag bara hemma, hade en del pelaner men en huvudvärk och av andra anledningar stannade jag hemma och låg framför tv'n hela kvällen.

Igår var en lugn lördag, gjorde inte särskillt mycket alls.

Och idag har jag heller inte gjort så mycket.. bara tagit det lugnt helt enkelt.

Imorgon måste jag iväg till Lernia och få nå papper påskrivna och inskickade, sedan ska jag ut till Birsta och förhoppningsv is få lite julklappar inhandlade.

Men nu ska jag påbörja med slapparsöndagkväll hade jag tänkt, bestående av:

The Hills
Mat
One Tree Hill
Gossip Girl
Dusch
Peeling
Brun utan sol
Paradise Hotel


Så här fräsch är jag nu, söndagsfräsch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0