what you feel is what you are and what you are is beautiful

Håret vet jag inte alls hur det blev, ser inte överdrivet fagert ut dock. Har inte torkat än eftersom jag för ungefär en timme sedan var tvungen att skölja ur det igen eftersom jag tydligen inte fått ur allt.

 Nu är det läggdags, borde ha varit för lämnge sedan egentligen, men fastnade framför hockeyn faktiskt. Men nu tänkte jag bädda ner mig, försöka mig på lite sudoku så jag blir ännu tröttare än vadj ag redan är så att jag somnar på en gång!

Imorgon blir det upp i hyffsad tid och så drar jag, anna, anna och izabell till sveg! Dollar Store, storshopping! haha!
På nyårsafton förflyttar jag mig bort till vemdalen för att fira in det nya året där, hoppas på en trevlig kväll & natt. Och tror faktiskt att det är vad det kommer bli! :)

Nä, sängen var det! Men först, packa ner tandborste.. tänk att jag ännu en gång höll på att glömma.. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0