what you feel is what you are and what you are is beautiful

tänk att man kan känna två så motsatta saker om någonting.
det är hemskt när man tänkter efter och det gör en rent ut sagt galen.
inte konstigt egentligen med tanke på att man slits åt två olika håll,
man brukar ju säga att hjärtat vill en sak och hjärnan en annan? (eller?)
fast känns mer som om hjärtat vill två saker och hjärnan lika så.. om inte fler..
inte konstigt att det gör ont.

tänkte iaf försöka få tankarna på andra saker för en stund och göra av med pengar jag egentligen borde hålla hårt om. sedan lämnar jag förhoppningsvis den här staden imorgon, jag hoppas det gör mig väl och ingenting annat. men bastu, vin och trevligt sällskap borde nog inte kunna göra annat än nytta, resten får vi se om..

hur det än blir, blir det nog bra.. på något vis, förr eller senare..
..hoppas jag


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0