what you feel is what you are and what you are is beautiful

... det är tomt.





Men underbara vänner har jag iaf. Här är någonting sött som min ännu sötare vän Kristin har knåpat ihop:


Det jag antar står ännu mer klart och som kanske tidigare varit för uppenbart.
Är att vänskap som så noggrant byggts opp under 12 års lopp.
Inte på krakows gator kan plockas opp, lika lätt som en villig kropp.
Inte heller i mitten av en baguettte, det är helt enkelt inte lika fett.
Att bli en surjämte kan ju inget lösa eftersom de ur oss sundsvalls bor ögonen vill klösa.
Trots att här i sundsvalls vrår finns så mycket nostalgispår,
är det heller inte detsamma utan alla funkymama (S).
Vår sextett är som ett matteprov med alla rätt.
Vi har elin med sitt soliga soliga sätt, med alltid ett smittande leende brett. Om så hela världens ljus skulle brinna ut, skulle hon utan problem vara ett bra substitut.
Om du hjärtat måste lätta, är det för morris du din historia vill berätta. Något du ska minnas är att det du har inte lätt kan finnas. Hjärtan gjorda av guld är unika och inget du kan köpa på ica.
Sex, kiss och bajs är vad Safina tycker är nice. Varje grå vardag är en dag man med dig vill spendera det är aldrig något man behöver revidera. Dagen fylls med oavbrutet skratt, det finns nog ingen bättre skatt. Du vet nog inte när du runt flänger att du våra liv förgyller och förlänger.
Det är inte alltid lätt att veta vad som är rätt. När man vid ett vägsjäl valt en stig som är påväg mot intrig behöver du en guide som till och med kan få dig att förstå offside. Med Linn vandrandes bredvid behöver du inte ta denna strid. I en värld där allt känns vridet och förvrängt är hon den som kan få allt att klarna och verka mindre befängt.
Då var detta lilla rim klart, var det inte underbart? Okej, anna du kan nu sluta mig förbanna. Jag har givetvis inte glömt dej, min toppentjej!
Att så många fina egenskaper får plats i en enda tjej är overkligt för mej. Du har med din charm och spontana sinne, givit oss mer än bara ett gott minne. Allt som i vanligt ljus kan verka bister, fixar du utan karlssonsklister. Det du bara ska ha för dig mycket klart är att med dig blir den allra tristaste sak bättre än underbart.
Vet inte hur jag gjort mig förtjänt av detta, jag kände mig bara tvungen att berätta
Om hur fina ni verkligen är och hur mycket jag håller er kär. Jag hoppas att ni lik som jag förstår att de år som består bara kan bli som bäst om vi fortsätter att hålla ihop genom alla livets test. Nu återstår inga ord mer, än Jag älskar er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0