what you feel is what you are and what you are is beautiful

Nu är julen över...


..sköönt! För mycket krav tycker jag! Det ska vara si och så och hu och hä och bu och bä och jag allting. Jag får näst intill panik. Tur att det bara är en gång om året så man klarar sig som psykbryt!

Har iaf en fin tavla nu som sagt och någon peng jag antagligen kommer göra av med imorgon! Och sedan har jag ju en kagge som heter duga, fan vad jag längtar till att hysteri med jul och nyår är över så jag kan ta fingrarna ur arslet och börja träna! Förhoppningsvis händer det!

Ska nog slå på lite las vegas snart och krypa ner i sängen och kolla några avsnitt av det. Imorgon ska jag sova ut, ta det lugnt och sedan göra mig i ordning för Stadshuset med tjejerna, men först och främst ska vi umgås hos Thoms. Kanske bestämma någonting inför nästa vecka.. börjar bli galen tror jag. Jag behöver planering!

Sov så gott & hoppas ni haft en fin julafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0