what you feel is what you are and what you are is beautiful

Klocka när strax efter två, och i år blir det nog ingen kalle för min del! Fullt med folk överallt, men jag överlever nog! Julmaten var kanon, faktiskt! Har aldrig varit ett fan av Julmat, men nu vart jag riktigt mätt.
Farsgubben försöker muta mig till att vara Tomte i år, 100 kronor, haha skulle faktiskt sitta rätt fint just nu, fattiga tiden, men njaa.. barnen skulle nog inte uppskatta det! Så han får hitta en annan fattig sate att muta!





Släkt och vänner, sitter en del på golvet också.
Värst vad alla ska gilla Kalle liksom.. haha!





Idag testa man på en sne knut på sidan huvet.
Vart ju fint, dock lite oskönt efter ett tag.

Nu skulle mjukisar, stor t-shirt och utsläppt hår suttit klockrent!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0