what you feel is what you are and what you are is beautiful

backstabbed.


Äntligen är disken diskan. Och jag är helt slut, inte för att det var mycket att diska, men allt runt omkring, varenda gång jag ska diska ska jag behöva bli arg för att folk inte kan ta reda på saker och ting efter sig. Och när man säger till kan dom inte ta det, jag får snart nå hjärnfel. Nästan så man hoppas att man kollapsar snart så folk förstår hur otroligt jobba dom är!

Men för att jag ska bli på bättre humör ska jag nog låsa in mig på toan och duscha, peela ansiktet, smörja in mig, med brun utan sol faktiskt, för idag struntar jag i om en viss person verkligen inte tycker om när jag luktar brun utan sol, han får stå ut, så det så! haha! För idag är en mindre bra dag som ni säkert inte missat, och då är jag värd det. Bara att hoppas på att man kan få lite massage sedan också. Skulle sitta perfekt faktiskt!


 

goes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0