what you feel is what you are and what you are is beautiful

God Jul!


Ser man på, nu är det julafton. Helt sjukt var tiden går fort! Tyckte nyss det var jul!
Ikväll har jag spelar bingolotto med mina bröder och spenderat lite tid med familjen. Men jag vann ingenting! Jag som hade planerat att vinna massa pengar.. eller en bil som jag kunde sälja så jag har råd att gå make up artist utbildningen i sthlm. Men icke..

Nu ligger jag i sängen och lyssnar på Rihanna och ska snart slå på Las Vegas, fast egentligen borde jag lägga mig och försöka sova eftersom jag ska upp klockan nio imorgon, för klockan elva kommer det folk hit. Så det är fullt upp hela dagen, vi kommer vara över sjugo personer här hemma, vet inte riktigt hur vi alla ska få plats och äta, men mamma löser allt! Folk vi aldrig ens har träffat kommer, är ju lite spännande!

Just det! Funderar på att fixa frippan lite.. Jag vet! IGEN!! Men när det gäller hår så kan jag aldrig bli nöjd.. Funderar på att lägga i lite "sneslingor" eller vad man kallar det. Någonting i stil med detta:



Bilderna har jag lånat från
www.blogg.veckorevyn.com/lindas-sminkblogg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0