what you feel is what you are and what you are is beautiful

finnarna attackerar.


Sorgligt men sant! Nu när jag tar hand om min hy bättre än någontinsin, då kommer de jävlarna! Och lär ju bara bli värre, stod att man kunde få hudutslag eller nått som biverkning av medicinen jag tar. Kuuuuul..


men men.. helt sjukt vad kvällen gått fort fast jag inte gjort i stort sätt någonting alls. Kollat runt lite på datorn och beställt någon katalog. Mår ju inte sådär 100 tyvärr, ska nu hoppa i säng snart men först lite mediciner och grejer så man kryar på sig snart! Tänkte slå på nå avsnitt av Las Vegas som jag fått lånat nu, har ju inte sett alla avsnitt jag. Men tror inte jag orkar, tror jag ska läsa lite bok istället! Eller nä, eller jag vet inte.. någonting blir det iaf, men först och främst ska jag ta och hämta vatten leta fram dosa1 och dosa2, ta på mig myskläder och bara mysa ner mig i sängen. haha låter mysigt va? haha!

nä godnatt gott folK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0