what you feel is what you are and what you are is beautiful

Åh, det kommer bli så himla fint här när det är klart! Flyttat om lite blommor och lyktor och tavlor och så, blev riktigt bra. Nu är det bara en massa skit på golvet som ska bort och alla tv-spel som ligger på bordet som inte ska vara kvar här inne som måste läggas i högar i tv-bänken.

Hör förresten hittat en kanonsida! Jag som funderat eller tanken slår mig fortfarande ibland, på att gå hår och make up artistutbildning har nu hittat en som sagt kanonsida där man får tips och se bilder på olika make uper. Hur kul som helst! En ung tjej som är utbildad som har den här sidan, eller vad säger jag, en blogg är det faktiskt!
Blir bara mer och mer sugen på att gå den där utbildningen, men kostar dock en hel del, runt 60 000 faktiskt. Och är nog inte så att man kan ta studielån för det heller. Och en annan nackdel är att jag antagligen måste flytta då, eftersom de flesta sådanna jobb finns i större städer. Och just nu vet jag inte om jag vill flytta faktiskt! Men det tåls att tänka på!


Nä, nu ska jag än en gång släppa datorn och fortsätta med det jag påbörjat, städa! ha det bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0