what you feel is what you are and what you are is beautiful

offer.


Sov väldigt länge idag, till klockan ett faktiskt. Men kunde nämligen inte sova i natt, låg och vred och vände på mig i flera timmar, tillslut vid halv tre plockade jag fram en bok jag började läsa för läänge sedan och fortsatte med den nu. Typ trettio heter den. Den är ganska bra än så länge. Ska nog fortsätta läsa den  och förhoppningsvis läsa ut den tillslut.
Har en sån där dåligt känsla nu, en sådan där känsla man har när man gjort någonting riktigt riktigt dumt som man verkligen ångrar så innerligt så jag vet inte vad. Så känner jag över min telefon, fast det egentligen är jag som är offer för.. jag vet inte ens vad jag ska kalla det! Förstår inte varför alltid jag ska behöva känna ångest och skuldkänslor, jag har ju inte ens gjort någonting. Jävla känslor! Dom ska alltid ställa till det! Ska iaf snart ringa till konsumentrådkivning och få svar på vad jag ska göra! Behöver ju nämligen en telefon så fort som möjligt eftersom den jag nu använder köptes för över två och ett halvt åt och därmed kommer dö vilken dag som helst har jag en känsla av. Åh, jag blir så arg när jag tänker på det här så jag vet inte om jag ska slå sönder någonting eller bara grina, jag känner mer för att slå sönder någonting eller verkligen sätta dit dom. För jag har rätt!

Nä, ska väl vänta fem m inuter till och sedan ringa, dom har ju inte telefontid för än två så hinner gruva mig en aning till, sedan tänkte jag hoppas in i duschen och duscha av mig och raka benen och allmänt fräscha till mig sedan tänker jag vägra gå ut eftersom jag läste någontstans att det är svinkallt ute och jag fryser här inne så varför plåga sig själv ännu mer. Så istället ska jag läsa min bok, möjligtvis äta någonting, men är nu så less och arg så lille hullmagen få lida, rätt åt den när den ändå inte bara vill hänga över byxkanten hela tiden. nä, nu ska vi inte vara sådanna. Så jag säger nog hej då nu innan det går över styr här. ha det fint!



Nu är det KRIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0