what you feel is what you are and what you are is beautiful

jag ger mig inte, nej aldrig!



Fått tillbaka svar nu angående min iPhone som jag lämnat in, dom påstår att jag har åstakommit en fuktskada! In my ass! Telefonen har krånglat sedan jag fick den och jag har inte gjort annat än klagat på den i princip! Så nu kräver dom pengar av mig!
Men som sagt, jag ger mig inte! Jag ska ha en ny fungerande telefon utan att betala ett endaste öre! Och så beslutsam som jag nu är har jag hittat i konsumentköpslagen att jag har rätt till det i stort sett om de inte kan bevisa att jag åstakommit skadan vilket jag verkligen inte har eftersom den krånglat redan sedan första dagen!
Ja, sånt här gör mig riktigt riktigt upprörd och jag skulle kunna fortsätta hur länmge som helst med att slänga ut mig motargument och onda ord. för jag är arg och jag tänker inte ge mig!


Nu ska jag upp till safina och kolla twilight, umgås och kolla lite paradise hotel.  ni andra (som inte förstör för mig) får ha en trevlig kväll ni också!




jag såg tydligen ut såhär när jag föddes enligt mina kära föräldrar
och precis så här känner jag mig nu!


Kommentarer
Postat av: K

haha, you go girlfriend ;)

2009-12-16 @ 18:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0