what you feel is what you are and what you are is beautiful

Halv Åtta Hos Mig.


är på tv nu, och det finns är chans att min morbror kommer stå för underhållningen senare i programmet, det kan man ju inte missa. Är ju roligt när programmet är från sundsvall också, så vissa känner man ju faktiskt igen.
Senare ikväll kommer nog kicki och Safina hit också, kollar lite paradise och kanske nån film? vi får väl se vad det blir. Jag ska iaf sätta igång med bakandet så fort Halv Åtta Hos Mig är slut, så man har någonting att bjuda på.


tänkte leta upp någon bild på dom, men hittar faktiskt inte ens någon som liknar dom så ni får nöja er med tanken.. eller så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0