what you feel is what you are and what you are is beautiful

äckelhosta.


Att jag aldrig kan bli riktigt frisk. Har inte varit helt frisk sedan 2 spetember.. känns helt förjävligt faktiskt! Snora på och hålla i sig hostmedicin som inte vill hjälpa, piss är det! Sitter här och fryser och envisar ändå med att dricka hosmedicin. Som tur är smakar det ju gott iaf! Det sägs vara smak av choklad och körsbär, gott är det iaf! haha

Tänkte ta tag i disken nu snart, är inte så mycket alls så känns inte nå farligt, efter det funderar jag på att göra julgodis, mina favoriter! Gjorda på choklad, sirap, smör och mariekex! älskar dom! men nu ska jag testa med maschmallows i också, ska bli spännande! Övervägra nyss om jag skulle strunta i att baka dom idag, men jag kan nog inte låta bli!

Så skål med Bisolvon och ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0