what you feel is what you are and what you are is beautiful

 

Julklappsshopping.



Ja, nu har jag varit i birsta och shoppat julklappar..
Jag gillar birsta, men vissa är lite väl anti. nämner inge namn jöh höhö

Undra vad man ska hitta på nu egentligen, jag sitter här och har nu jättetråkigt och ångest över att jag måste ta mig till Lernia, jättejobbigt.. och kan inte gå förrns vid tre så nu måste man hitta någonting att fördriva tiden med tills att man tvunget måste gå dit. uscha!
Känns iaf skönt att ha handlat julklappar färdigt nu eftersom jag är så fattig och har noll koll på mina pengar så känns det skönt att i princip inte ha några utgifter nu, eller där ljög jag, en massa! Juldagen och nyårsveckan är ju en jävla utgift, men förhoippningsvis har man varit en snäll flicka och kanske får en slant av tomten!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0