what you feel is what you are and what you are is beautiful

vad gör jag uppe nu?


Ja, det undrar jag också, börjar bli en aning trött och ska upp i hyffsad tid imorgon, så jag vet faktiskt inte varför jag envisas med att sitta uppe. Tror att det sitter i latheten jag, att jag bara inte orkat flytta mig från att ligga på kortsidan av sängen till att ligga som man ska, och att stänga av datorn som arbetar för fullt så det låter som om den skulle kunna explodera vilken sekund som helst! riktigt grislat är jag! men nu, eller snart, ganska snart ska jag nog flytta på mig och lägga mig iaf, men jag fastnar så lätt här vid dumburken! inte okej!


men jag säger godnatt här och nu iaf, för här ska jag inte slösa mer tid iaf! godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0