what you feel is what you are and what you are is beautiful

Dags för lite uppdatering känner jag!
Är sex dagar sedan jag sist skrev här. Vet inte vad det är som "hindrat" mig.
Och minns knappt vad jag har gjort för den delen.

Torsdagsnatten mot fredan hade jag, safina och kicki  en skräcknatt, linn var där en sväng men missade alla hemskheter. I fredags vart det en lugn och fin kväll med andré, vi såg på Saw VI, inte så lugn och fin dock, snarare snuskig och ruggig. haha!

I lördags sov vi länge och strax efter vi eller jag hehe vaknat gjorde vi oss i ordning och korkade sedan upp, sedan skiljdes vi åt och jag drog mig upp till kicki för att försätta förfestandet där med ett gäng tjejer. och efter det blev det stadshuset, himla mycket folk faktiskt!
Sedan skulle man in på memento, men tror på fan att survakterna inte vill ha in en. Men blir ju en aning less när man står där ute i regnet och det bara rinner vatten nedför ryggen, hualigen säger jag bara! det händer bara här i sundsvall! kanske..

Igår körde jag och andré en bakissöndag! Och med bakissöndag menas.. snabbmat och onyttigheter kombinerat med lathet! Vi drog en pizza på san remo till lunch, sedan blev det glass och choklad till middag och sedan kunde inte jag få nog så jag tjatade om hamburgare, så på natten blev det max. Inte konstigt att man börjat känna sig en aning rultig? eller är det ens ett ord? annars skulle jag välja ett ord som hullig eller aningen slapphudad!
Men förhoppningsvis ska jag börja ta tag i tränandet snart! Det behövs.. om inte mer än behövs!

Ikväll kommer iaf safina hit, kanske någon fler? och vi ska kolla på män som hatar kvinnor och sedan flickan som lekte med elden. Kan blir trevligt! men nu ska jag hitta på någonting att göra medans man väntar på finbesöket!

ha en trevlig kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0