what you feel is what you are and what you are is beautiful

Nu är jag på lite bättre humör. Börjar bli halvklar med städninge, känner skönt att det går frammåt.

men nu till helgen.

Blev ju då utgång i lördags. Förfestade först hemma hos Safina. Det var jag, safina, liza, linn, kicki och evelina. Sedan drog vi oss ner till hennes granne för att fortsätta festligheterna där, och då kom även martina dit och jaoinade oss. Sedan blev det en taxi ner på krogen och jag och liza drog till allstar för att kolla läget. Stannade för lite dricka sedan lämnade hon mig och jag spenderade resten av kvällen framför blackjackbordet med andré. Men hade en trevlig kväll ändå. En lugn kväll, känns himla skönt med tanke på helgen innan. Slutade kanske inte på bästa sätt, men det är ju sånt som händer!

söndags blev en bakissöndag! vi sog hela dan, sedan åkte jag och andré och käkade pizza och kebabrulle, underbart gott! och sedan blev det bara tv och mys på kvällen.

igår kollade vi på film och får sedan ut till juniskär, och jag vill träffa vovven, som har blivit skitstor och får nu in hela mitt lår i käften, fast han är ju faktiskt snäll och söt när han glider runt där på golvet. haha!
sedan på kvällen drog jag mig upp till kicki för att spendera lite tid med henne och safina, blev lite spel och tv, sedan kollade som sagt jag och kicki på film hela natten och surrade halva morgonen. Och idag har jag bara städat! och nu är jag, trött, less och hungrig. men glad över att det kommer bli en lugn och mysig avslutning på denna dag!

ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0