Från inget till allt

Oj oj!
Från att inte göra någonting händer nu massor. Förre veckan började jag plugga och pendlade då till Härnösand hela veckan för föreläsningar och nollning! Hade jättekul hela veckan även om man fick många klumpar i magen efter alla examinationsuppgifter vi fick. Men nu känns det lite bättre även om jag inte fått någonting alls gjort idag!

Har dock blivit av med katten. Han har nu fått ett bra hem där jag tror han kommer trivas jättebra eftersom jag inte riktigt kommer ha tid med honom då jag då och då kommer vara i Härnösand för skola!
Sedan vart jag erbjuden att stå på vikarielistan på hagaskolan vilket känns jättekul eftersom det är skönt att få lite erfarenhet av att jobba med barn!

Annars idag har jag bara tvättat och försökt organisera studierna samt skickat efter lite kurslitteratur och ska nu titta på sons of anarchy innan jag ska börja skriva ett referat!

Imorgon väntar en heldag med studier följt av lite mys nere på stan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0